رکورد سریع‌ترین فروش آنلاین آثار هنری در جهان جا به جا شد

رکورد سریع‌ترین فروش آنلاین آثار هنری در جهان جا به جا شدرکورد سریع‌ترین فروش آنلاین آثار هنری در جهان جا به جا شد

 جانی دپ، ستاره ۵۹ ساله هالیوود، قبل از بازیگری و موسیقی توانایی منحصر به فردی در کشیدن پرتره اشخاص داشته است. بر اساس گزارش‌ها، این بازیگر اکنون میلیون‌ها دلار از فروش آثار هنری خود که روز پنجشنبه در گالری « کستل» لندن به نمایش درآمد، به دست آورده است.

 او پس از انتشار خبر و تصاویر آثارش موفق به فروش ۷۸۰  اثر در عرض چند ساعت به مبلغی بیش از ۳.۶ میلیون دلار شد. طبق گزارش‌ها، در آثار به فروش رفته، مجموعه‌ای وجود دارد با عنوان «دوستان و قهرمانان» که چهار پرتره از ستارگان مشهور هالیوود (باب دیلن، الیزابت تیلور، آل پاچینو و کیت ریچاردز) در آن به نمایش گذاشته شده است.

 جانی دپ می‌گوید: «من همیشه از هنر برای بیان احساساتم و تأمل در مورد کسانی که برایم مهم هستند، مانند خانواده، دوستان و افرادی که تحسینشان می‌کنم، استفاده کرده‌ام. نقاشی‌ها زندگی‌ام را احاطه کرده بودند اما همچنان آنها را برای خودم نگه داشته و با این کار خودم را محدود کرده بودم. در صورتی که هیچ کس نباید خودش را محدود کند.»

 طبق گزارش‌های رسیده، پرتره‌ها به صورت جداگانه با قیمت ۳۹۷۳ دلار و به صورت مجموعه‌ای چهارتایی با قیمت  ۱۵۰۴۰ دلار در دسترس بودند. به گفته این گالری، جانی دپ این مجموعه را با هدف تمرکز بر "افرادی که به خوبی آنان را می‌شناخت و برای او به عنوان یک شخص الهام بخش بودند" ایجاد کرد.