برپایی اولین نمایشگاه سه بعدی با بررسی زندگی و آثار هنری فریدا کالو در مکزیک

برپایی اولین نمایشگاه سه بعدی با بررسی زندگی و آثار هنری فریدا کالو در مکزیکبرپایی اولین نمایشگاه سه بعدی با بررسی زندگی و آثار هنری فریدا کالو در مکزیک

نمایشگاه سه بعدی در مکزیک با بررسی زندگی و آثار هنری فریدا کالو(Frida Kahlo)، نقاش زن مکزیکی، در ساختمان فرونتون مکزیکوسیتی برای اولین بار برپا شد. این نمایش با مدت زمان حدود 45 دقیقه، بخش‌های متعددی در مقیاسی بزرگ از هنر کالو را در معرض دید علاقمندان این هنرمند مکزیکی قرار می‌دهد.انیمیشن‌های منحصر به فرد، عکس‌ها و موارد تصویری دیگر از آثار فریدا در کف و سقف این مجموعه به تصویر کشیده می‌شوند. همزمان با نمایش جلوه‌های بصری خارق‌العاده قطعاتی از موسیقی الهام گرفته شده از آثار کالو که توسط  نوازندگان زن اهل اوخاکا ساخته شده، پخش می‌شود.

بازدیدکنندگان با گشت و گذار در فضاهای مختلف نمایشگاه با جنبه‌های مختلف زندگی کالو آشنا می‌شوند. به عنوان مثال، یک اتاق، روح خلاق و درونی او را بررسی می‌کند. دیگری جنبه پرانرژی و کودکانه او را به تصویر می‌کشد. مطالب منتخب از مجله کالو نیز با صدای بلند خوانده می‌شوند تا یک عنصر صمیمی به نمایش اضافه شود. علاوه بر این، این نمایشگاه شامل بازی‌ها، مجموعه‌های عکاسی و پنج ماژول تعاملی است که به حرکات بازدیدکنندگان واکنش نشان می‌دهند.

نمایشگاه‌های سه بعدی راه جدیدی را برای مردم ایجاد کرده است تا با میراث هنرمندان تأثیرگذار آشنا شوند.