ارمغان کاظمی بانوی هنرمند خوزستانی در جشنواره عکاسی2022 اروپا

ارمغان کاظمی بانوی هنرمند خوزستانی در جشنواره عکاسی2022 اروپاارمغان کاظمی بانوی هنرمند خوزستانی در جشنواره عکاسی2022 اروپا

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، هفدهمین جشنواره عکاسی اروپا که به صورت نمایشگاه و محصول آتلیه ها می باشد از تاریخ 29 April تا 12 June سال  2022 در شهر رجیو ایمیلیا  ایتالیا برگزار گردید. این شکوفایی خود به صورت مجموعه ایی از نمایشگاه های کوچک است که با مشارکت هنرمندان سراسر اروپا و شهروندان شکل می گیرد .

 در این جشنواره گالری ها، مکان های تاریخی و همچنین رستوران ها ، مغازه ها ، ویترین ها، فضای بیلبورد و پارک هایی که از قبل مشخص و آماده سازی شده اند با این بهانه در تابستان به مکان های نمایشگاهی تبدیل می شوند و  در آنجا هنر عکاسی تبدیل به مهر و داستان می شود. همچنین با مصاحبه و دعوت از هنرمندان و منتقدان هنری سراسر دنیا فضای هنری این جشنواره تکامل می یابد و بستر تبادل تجربه ها و جهانبینی هنری  شکل می گیرد.

 ارمغان کاظمی از هنرمندان و مدرسان گرافیک استان خوزستان است که به عنوان هنرمند بین المللی به این جشنواره دعوت شد. وی متولد سال 1366 در اهواز می باشد و مدرک کارشناسی ارشد گرافیک را از دانشگاه تهران کسب کرده  است، او با بیش از یک دهه فعالیت مستمر هنری بین المللی ، نمایشگاه های داخلی و خارجی بسیاری را به اکران گذارده  و همچنین  داوری چندین جشنواره هنری را نیز عهده دار بوده است. لازم به ذکر است که او در زمینه آموزش هنر به کودکان و نوجوانان تخصص و تجربه ی ویژه ایی دارد.