لوگو جدید ایرانسل رونمایی شد

لوگو جدید ایرانسل رونمایی شدلوگو جدید ایرانسل رونمایی شد

مدیرعامل ایرانسل «بیژن عباسی آرند» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد. او هدف از این کار را یکپارچه سازی، ایجاد پلتفرم واحد و جدیدی برای ارائه محصولات و خدمات، تاکید بیش از پیش بر جوانان به عنوان مخاطبین اصلی خود اعلام کرد. عباسی آرند استراتژی اصلی ایرانسل از این تغییر را، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکین، پیوند عاطفی و زیبایی شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی و به نوعی نوسازی برند اعلام کرد. همانطور که در لوگوی جدید شاهد هستیم، رنگ زرد و هم چنین فرم بیضی، مانند گذشته از مهم ترین المان های بصری برند ایرانسل هستند. 

یکی از شاخصه هایی که باعث تغییرات در هویت بصری برندهای معروف در سرتاسر دنیا می شود، تغییرات کاربردی و گاها افزایش خدمات به کاربران است. گاهی با تلفیق شرکت ها و سازمان ها و هم چنین تغییر در رویکردها نیز این اتفاق می افتد. ایرانسل نیز هدف خود را از این تغییر، اعمال تغییرات کارکردی این اپراتور ایرانی اعلام کرده است.

لوگوی قدیم ایرانسل

بیژن عباسی آرند اعلام کرد که ایرانسل به دنبال ارتقای نقشش از اپراتور دیتا بودن، به نقش توانمندساز کسب و کار دیجیتال و تبدیل شدن از Telco به Techco است. و همین رویکرد باعث شروع این فرآیند نوسازی برند در این سازمان بوده است. او در متن پست اینستاگرامش نوشت: «در ایرانسل، با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کرده‌ایم و از جمله نتایج آن، لوگوی جدید ایرانسل است.»

مدیرعامل ایرانسل تلاش اصلی این پلتفرم‌ دیجیتال را ایجاد «فرصت» برابر برای همه نام برد به گونه ای که افراد بتوانند با بکارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.