فرماندار اردبیل: هنرمندان بومی المان کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل را طراحی می‌کنند

فرماندار اردبیل: هنرمندان بومی المان کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل را طراحی می‌کنندفرماندار اردبیل: هنرمندان بومی المان کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل را طراحی می‌کنند

فرماندار اردبیل از طراحی المان و تندیس‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی خبر داد.

به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سیدمحمد اعتماد اعجازی صبح شنبه در نشست شورای هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: المان‌ها و تندیس ویژۀ کنگرۀ ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی طراحی می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، میدانی نیز در شهر اردبیل به نام کنگرۀ ۳۴۰۰ شهید والامقام احداث می‌شود که انتظار می‌رود در آستانۀ برگزاری کنگره نسبت به اجرایی شدن این میدان توسط مسئولان شهری اقدام شایسته‌ای صورت گیرد.

فرماندار اردبیل از آمادگی اردبیل برای برگزاری کنگرۀ ۳۴۰۰ شهید اردبیل خبر داد و گفت: فضای شهر با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری این کنگره آماده می‌شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه باید اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: برگزاری کنگره شهدای والامقام استان اردبیل فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده کرده و همانند ۸ سال دفاع مقدس عطر و بوی شهید و روحیۀ شهادت‌طلبی و جهادی در سطح جامعه حس شود.

وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در ترویج روحیۀ بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل امروز اهتمام جدی داشته باشند چرا که با روحیۀ بسیجی و جهادی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی می‌رسیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: برای برگزاری باشکوه این کنگره برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده و با برگزاری پیش‌کنگره‌هایی به سوی استقبال از این کنگره حرکت می‌کنیم.