کاروان هنری «روایت حبیب» در بجنورد

کاروان هنری «روایت حبیب» در بجنورد

در سومین روز از حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی «روایت حبیب» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار شد.

به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اکرم‌ صدیقی، رئیس حوزه هنری خراسان شمالی، در رابطه با نمایشگاه نقاشی «روایت حبیب» که همزمان با سومین روز از حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار تولیدی هنرمندانی که در کارگاه طراحی چهره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت دو روز شرکت کرده بودند به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ۳۷ نفر ثبت نام کردند، ادامه داد: بیش از ۳۰ اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد که در این نمایشگاه آثار هنرمندان مبتدی و حرفه‌ای در کنار هم به نمایش گذاشته شد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به اینکه استاد عباس برزگر گنجی یکی از اساتید برجسته کشوری مسئولیت تدریس کارگاه طراحی چهره سردار دل‌ها را به عهده داشت، افزود: اکثر آثار طراحی شده با مداد کنته و سبک سیاه قلم است که علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد مراجعه کنند.