داوران بخش کتیبه و پرچم سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند

داوران بخش کتیبه و پرچم سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدندداوران بخش کتیبه و پرچم سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند

داوران بخش کتیبه و پرچم چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی ‌معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، وهب رامزی، روح‌الله ابوالفضلی و فاطمه اخوان به عنوان داوری آثار بخش کتیبه و پرچم چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی را بر عهده خواهند داشت.

وهب رامزی مدیر هنری، طراح گرافیک و عکاسی است که در سال ۹۵ عکس صحنه‌پردازی شده «رنگ و حقیقت» را به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی طراحی کرده که در همان سال در حوزه هنری رونمایی شد. وی که از هنرمندان خوش‌ ذوق هنر انقلاب است، در تازه‌ترین فعالیت‌های خود اقدام به خلق پارچه‌نوشت‌هایی با فرمت و شعارهای روزهای اول انقلاب اسلامی کرده است.

روح الله ابوالفضلی عضو رسمی انجمن خوشنویسان شهرستان نیشابور و عضو مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان رضوی است. وی رتبه اول خط ثلث جشنواره بین المللی غدیر تبریز، خط ثلث جشنواره فرهنگی و هنری طلیعه ظهور استان قم و خط نستعلیق مسابقه بزرگ ملی عباب باب الحوائج  سازمان صدا و سیما را به خود اختصاص داده است. ابوالفضلی در طول سالها فعالیت در نمایشگاه‌های متعدد از جمله نمایشگاه‌ انفرادی رقص مفتون در نیشابور، نمایشگاه‌ جمعی لبنان و سوریه، نمایشگاه‌ جمعی تهران و نمایشگاه‌ جمعی نیشابور شرکت داشته است.

فاطمه اخوان، کارشناس ارشد هنر اسلامی گرایش نگارگری دانشگاه شاهد تهران است که سالها در حوزه طراحی سنتی فعالیت داشته است. وی در دوسالانه تذهیب‌های قرآنی، جشنواره جلوه‌های رضوی در هنرهای سنتی، جشنواره هنرهای تجسمی فجر، جشنواره مبتکرین و ممتازین استان اصفهان، دوسالانه تذهیب‌های قرآنی، همایش ملی نقش خراسان در شکوفایی هنر اسلامی حضور داشته و در نمایشگاه‌های جمعی چون نمایشگاه صنایع دستی جشنواره میراث در کویر و نمایشگاه صنایع دستی جشنواره شهر من فرهنگ من شرکت کرده است.

کسب مقام برتر در زمینه مقالات پژوهشی دانشگاه هنر اصفهان و همچنین بخش جلدسازی سنتی دومین همایش هنر و تبلیغ استان قم از جمله افتخارات این هنرمند  به شمار می‌رود.

گفتنی است، چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی در قالب ۵ بخش پوستر و تایپوگرافی، نقاشی (دیجیتال و کلاسیک)، نقاشیخط، پرچم و کتیبه و کمیک استریپ(پی‌نما) برگزار خواهد شد. همچنین لازم به یادآوری است که مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آبان ماه تمدید شده است.