جشنواره ملی گرافیک «دقیقه ۵۵» ایلام آغاز به کار کرد

جشنواره ملی گرافیک «دقیقه ۵۵» ایلام آغاز به کار کردجشنواره ملی گرافیک «دقیقه ۵۵» ایلام آغاز به کار کرد

با حضور محمد علی قاسمی رییس حوزە هنری استان ایلام ، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس، فرماندار و امام جمعه چوار، مدیر کل ورزش و جوانان، رییس بسیج هنرمندان استان ، هنرمندان و جمعی از مسئولان، جشنواره ملی گرافیک «دقیقه ۵۵» با ادای احترام و نثار گل به مقام شامخ شهدا در محل زمین فوتبال چوار آغاز به کار کرد.

این جشنواره سه روزه در پی تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شناساندن رویداد بمباران زمین فوتبال چوار که در جهان بی سابقه است، به عنوان اولین گام به همت حوزه هنری ایلام و همکاری ۱۴ دستگاه اجرایی برگزار شده و آثار منتخب در جام جهانی قطر به نمایش درخواهد آمد..
شایان ذکر است کە این جشنوارە با برگزاری ورکشاپ بە مدیریت هنری سید حمید شریفی آل هاشم همراە خواهد بود . هدف برگزاری از این کارگاه دو روزە ، انتقال تجربیات اساتید برتر هنر تجسمی بە دعوت شدگان این جشنوارە و کمک بە آنان در خلق پوستر با موضوع واقعه ی بمباران زمین فوتبال چوار و آفرینش هنر فاخر در زمینە ی پوستر سازی است .
مراسم اختتامیە این جشنوارە روز بیست سوم بهمن ماە ۱۴۰۰ در استادیوم فوتبال چوار و مکان وقوع فاجعه ی بمباران زمین فوتبال چوار برگزار خواهد شد .