برگزاری کارگاه خوشنویسی و تایپوگرافی «خوزستان پایتخت موکب‌ها» در مهد موکب‌ها

برگزاری کارگاه خوشنویسی و تایپوگرافی «خوزستان پایتخت موکب‌ها» در مهد موکب‌هابرگزاری کارگاه خوشنویسی و تایپوگرافی «خوزستان پایتخت موکب‌ها» در مهد موکب‌ها

قائدی از برگزاری کارگاه تولید اثر خوشنویسی و تایپوگرافی در خوزستان با عنوان «خوزستان پایتخت موکب‌ها» خبر داد و گفت: این کارگاه به همت حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اسماعیل قائدی مدیر واحد هنر مردمی حوزه هنری خوزستان با اشاره به برگزاری کارگاه تولید اثر خوشنویسی و تایپوگرافی در خوزستان اظهار کرد: این کارگاه با عنوان «خوزستان پایتخت موکب‌ها» به همت حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان در اهواز برگزار شد.

مدیر واحد هنر مردمی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان خوشنویسی در این رویداد حضور داشتند افزود: هنرمندان در این کارگاه در انتخاب خط آزاد بودند و شاهد خلق آثاری به خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، دیوانی و … بودیم.

وی با بیان اینکه استاد رضا زدوار و بسیاری از اعضای انجمن خوشنویسان در این کارگاه و در خلق آثار ما را همراهی کردند افزود: گرافیست‌هایی هم از مجمع طراحان خوزستان خاک نگار حضور داشتند و بنا شد آنها هم آثار گرافیکی با موضوع اربعین تولید کنند.

قائدی با اشاره به اینکه در کارگاه خوشنویسی خوزستان پایتخت موکب‌ها آثار به دو شیوه سنتی و مدرن خلق شد تصریح کرد: این کارگاه به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد و قرار است بعد از داوری، آثار برگزیده با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و سوگواره پایتخت موکب‌ها، بعد از اربعین در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شوند.