واکنش شورای شهر تهران به سرنوشت سردیس سرلشکر شهید فلاحی

واکنش شورای شهر تهران به سرنوشت سردیس سرلشکر شهید فلاحیواکنش شورای شهر تهران به سرنوشت سردیس سرلشکر شهید فلاحی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید فلاحی واکنش نشان داد و گفت: هماهنگی‌ با سازمان زیباسازی شهرداری تهران و یا زیباسازی منطقه یک انجام نشده و این موضوع به عنوان یک سرقت در حال پیگیری است.

به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از ایسنا، نادعلی در جمع خبرنگاران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید ولی‌الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد و در حال حاضر نیز مطلبی که در خصوص برخی مجموعه‌ها جهت برداشتن این سردیس عنوان می‌شود گمانه زنی است و چیزی اثبات نشده است.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: در شوراهای گذشته نیز مواردی از سرقت و ناپدید شدن سردیس‌ها و مجسمه‌ها در تهران شاهد بوده‌ایم؛ اما با توجه به اغتشاشات اخیر نیز یکی از عوارض آن همین ایجاد ناامنی و مواردی همچون این موضوع است که راحت‌تر انجام می‌شود. در حال حاضر چیزی رسما به سازمان زیباسازی و یا مجموعه مدیریت شهری در خصوص اینکه سازمانی یا نهادی این سردیس را برداشته اعلام نشده و اگر چنین موضوعی نیز وجود داشته باشد حق مدیریت شهری برای گلایه‌مندی وجود دارد.