«پیام آفتاب» نمایشگاهی منقوش به نام مبارک حضرت علی(ع)

«پیام آفتاب» نمایشگاهی منقوش به نام مبارک حضرت علی(ع)«پیام آفتاب» نمایشگاهی منقوش به نام مبارک حضرت علی(ع)

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل روز غدیر را روز شادی برای مومنین و آغاز امامت امیرالمومنین علی ع) اعلام کرد و انقلاب اسلامی را تداوم راه غدیر خواند و گفت: واقعه غدیر آینده‌ساز است و ان‌شاءالله آینده بشریت با پیام غدیر رقم خواهد خورد. به همین دلیل این روز فقط یک روز مناسبتی و دینی نیست، بلکه واقعه‌ای انقلابی و دینی، اجتماعی و سیاسی است.

وی با اشاره به دو هدف بزرگ در دهه امامت و ولایت اظهار داشت: بازیابی جایگاه رفیع غدیر در زندگی فردی، اجتماعی، ملی و جهانی و همچنین تبیین فلسفه غدیر و ترویج این حقیقت برای جهان اسلام دو هدف برای این دهه است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل، معرفی امامت و ولایت را نسخه‌ای شفابخش برای دردهای جامعه بشری دانست و گفت: موج‌های بسیار زیادی برای فعالیت در روز غدیر شکل گرفته است که تمامی آن‌ها مردمی است و مردم می‌خواهند این روز همانند روز عاشورا و نیمه شعبان به یک جریان فراگیر تبدیل شود.

مجرد بیان کرد: حوزه هنری استان اردبیل طبق سنوات گذشته با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی استان، امسال با توزیع 40 اثر پوستر و 40 اثر حروف‌نگاری با عنوان «پیام آفتاب» که از آثار منقوش به نام مبارک حضرت علی(ع) است در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه و تبلیغات محیطی و... به استقبال دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم می‌رود.

وی در پایان گفت: پوسترهای نمایشگاه «پیام آفتاب» به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و کانون هنر شیعی تولید و با مشارکت حوزه هنری استان اردبیل از 19 تا 27 تیرماه 1401 در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان اردبیل به نشانی http://artardabil.ir/  و صفحه اینستاگرام  http://instagram.com/artardabil_ir/   و شبکه‌های اجتماعی سایر نهادهای استان منتشر می‌شود.