نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع)

نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع)نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع)

نمایشگاه عکس «آیینی عاشورا» با هدف نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع) در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افتتاح شد.

نمایشگاه عکس آیینی عاشورا با هدف نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان اهل‌ بیت(ع) با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌نیا، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، محمد کرم‌الهی، مدیرکل روابط عمومی استانداری، علی سوری، مدیرکل انتقال خون و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه لرستان در گالری مهر و ماه حوزه هنری افتتاح شد.

محسن مرادی، مسئول انجمن سینمای جوان لرستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: طی فراخوانی که در ایام محرم سال‌ جاری اعلام شد ۳۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که در نهایت ۳۰ اثر برگزیده شد و در قالب تابلوهای ۵۰ در ۷۰ در گالری مهر و ماه حوزه هنری به نمایش درآمد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا ششم مهرماه امسال در دو نوبت صبح و عصر در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد، افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان، معاونت فرهنگی سپاه استان، بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوان استان برگزار شده است.

مرادی هدف از برگزاری نمایشگاه را نمایش جلوه‌های دلدادگی ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) اعلام کرد و گفت: آثار به نمایش درآمده از عکاسان لرستان هستند که با موضوع آیین‌ها و نمادهای فرهنگ عاشورایی در ایام محرم ثبت شده‌اند.