فرهنگستان هنر میزبان سه کارگاه ویژه «طراحی پوستر»، «نقاشی‌خط» و «نقاشی قهوه‌خانه‌ای»

فرهنگستان هنر میزبان سه کارگاه ویژه «طراحی پوستر»، «نقاشی‌خط» و «نقاشی قهوه‌خانه‌ای»فرهنگستان هنر میزبان سه کارگاه ویژه «طراحی پوستر»، «نقاشی‌خط» و «نقاشی قهوه‌خانه‌ای»

به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از  روابط‌عمومی مؤسسه فرهنگی‌هنری صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، هم‌زمان با روز عید سعید غدیر خم و با حضور چهره‌های صاحب‌نام و پیش‌کسوت هنری، سه کارگاه تخصصی ویژه در رشته‌های هنری «طراحی پوستر»، «نقاشی‌خط» و «نقاشی قهوه‌خانه‌ای» از ساعت 11 تا 21 روز دوشنبه، 26 تیر 1401، برگزار شد.

مؤسسه فرهنگی‌هنری صبا سه کارگاه تخصصی ویژه در رشته‌های هنری «طراحی پوستر»، «نقاشی‌خط» و «نقاشی قهوه‌خانه‌ای» در رواقِ هنر فرهنگستان هنر برگزار کرد.

این رویداد سه‌گانه شامل کارگاه نقاشی‌خط با حضور علی تن، شمس‌الدین مرادی، سلیمان میری و سجاد همتی؛ کارگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای با حضور موحد بیرانوند؛ و کارگاه طراحی پوستر با حضور وحید بهرامی و میرعباس ابراهیمی؛ خواهد بود.

در این کارگاه‌ها، استاد علی تن بزرگ‌ترین اثر نقاشی‌خط ثبت‌شده در ایران را با ابعاد 7×5/1 متر، به ‌صورت زنده، خلق کرد و سایر آثار را نیز دیگر استادان در ابعاد 5×2 متر ایجاد و ارائه کردند. همچنین، موحد بیرانوند نیز پرده‌ای قهوه‌خانه‌ای در اندازه 4 × 6 متر خلق کرد.