حضور هنرمندان حوزه هنری اردبیل در رویداد ملی سفینه‌النجاه

حضور هنرمندان حوزه هنری اردبیل در رویداد ملی سفینه‌النجاهحضور هنرمندان حوزه هنری اردبیل در رویداد ملی سفینه‌النجاه

حسین آزاد، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، با اعلام این خبر و با اشاره به برگزاری رویداد ملی سفینه‌النجاه که از ۲۶ مردادماه در آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد ملی در ۱۰ رشته تصویر سازی، نقاشی، پوستر، حروف نگاری، نشان، عکاسی، مستند کوتاه، گرافیک متحرک، پرچم و کتیبه، پادکست با موشوع سیدالشهدا(ع) و امام رضا(ع) برگزار شد.

آزاد افزود: ۴۰۰ نفر از هنرمندان هیات‌های مذهبی کشور برای افزایش تجربه هنری خود زیر نظر ۳۱ استاد ارائه اثر کردند تا علاوه بر کسب تجربه نواقص کاری خود را نیز برطرف کنند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی عنوان کرد: برای شرکت در این رویداد از هنرمندان ۲۸ استان کشور دعوت به عمل آمده بود که بخشی از آنان را بانوان تشکیل می‌دادند. هدایت به سمت کار گروهی، تیم‌سازی، تولید محتوا و ایده‌پردازی با هدایت استادان برجسته کشوری از اهداف عالی این همایش بود.

حسین آزاد اضافه کرد: از استان اردبیل نوید اچکان در بخش طراحی نشانه و نسرین نوایی در بخش عکاسی در این رویداد ملی شرکت کرده‌ و طی سه روز، ۲۶ تا ۲۸ مردادماه، در کنار دیگر هنرمندان در سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی به تولید اثر پرداختند.