سومین رویداد کرسی با ارائه سید مسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود

سومین رویداد کرسی با ارائه سید مسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شودسومین رویداد کرسی با ارائه سید مسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود

 

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، مدرسه ماه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در سومین رویداد انتقال تجربه «کرسی»، پای صحبت‌های سید مسعود شجاعی طباطبائی می‌نشیند.

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، سید مسعود شجاعی طباطبائی، کارتونیست و مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در این نشست به بیان روایت خود از مسیر پر پیچ و خم کار فرهنگی می‌پردازد. شجاعی طباطبائی که در سال ۱۳۹۶ به عنوان چهره سال هنر انقلاب معرفی شده است، سابقه دبیری چند دوره جشنواره بین المللی هولوکاست و مدرک درجه یک هنری را در پیشینه خود دارد.

این جلسه، روز دوشنبه ۱۴۰۰.۱۲.۱۶، ساعت ۱۶ تا ۱۸، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در محل خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سالن الف برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع کرونا، جلسه با ظرفیت محدود برگزار می‌شود. لذا برای ثبت نام از طریق لینک  evnd.co/F3wSz اقدام کنید.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد، به صورت غیرحضوری، به صفحه اختصاصی مدرسه ماه در اینستاگرام و  آپارات به آدرس maah.academy مراجعه کنند.