آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان مهر ۱۴۰۱

آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان مهر ۱۴۰۱آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان مهر ۱۴۰۱

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری در سراسر کشور در اولویت جدی این دفتر قرار دارد، در حال برنامه‌ریزی برای فراهم کردن مقدمات این امر هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی گفت: یکی از وظایف مهم دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی تابعه است که شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری، مرکز آموزش‌های مهارتی کاردانش و هنرستان‌های هنرهای زیبا است.

اسماعیلی افزود: سامانه آموزشگاه‌های آزاد هنری به نشانی sso.farhang.gov.ir است که تمامی آموزشگاه‌های دارای مجوز تا پایان مهرماه امسال فرصت دارند اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همه اساتید و مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری فرصت دارند درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس خود را تا پایان مهرماه در این سامانه ثبت کنند. همچنین آموزشگاه‌های آزاد هنری باید گزارش‌های عملکرد گذشته آموزشگاه را تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ در این سامانه ثبت کنند و از این پس به صورت مستمر گزارش‌های سه ماهه خود را در سامانه ارائه کنند.

وی گفت: متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که تاکنون مکان مناسب برای راه‌اندازی آموزشگاه خود معرفی نکرده‌اند نیز حداکثر تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ فرصت معرفی مکان آموزشگاه را در این سامانه دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه مهلت مقرر تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ است و تمدید نمی‌شود، تاکید کرد: پس از پایان مهلت مقرر، درباره آموزشگاه‌هایی که در این خصوص اقدام نکردند تصمیمات قانونی اتخاذ خواهد شد.