داوران و استادان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند

داوران و استادان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدندداوران و استادان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند

 به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از اداره کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد؛ داوران و استادان بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در شش رشته کاریکاتور، خوشنویسی، نگارگری، نقاشی، طراحی، سفال و سرامیک معرفی شدند.

 بر این اساس، در رشته کاریکاتور، بهمن عبدی به عنوان استاد کارگاه و داور و جواد علیزاده به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

در رشته خوشنویسی، میرحیدر موسوی به عنوان استاد کارگاه و داور، علی اشرف صندوق‌آبادی و علی شیرازی نیز به عنوان داور حضور خواهند داشت.

همچنین در رشته نگارگری، صدیقه احمدی باصیری به عنوان استاد کارگاه و داور، عبدالله محرمی و رضا یساولی نیز به عنوان داور، هنرجویان جوان را همراهی خواهند کرد.

در رشته نقاشی، جمشید حقیقت‌شناس به عنوان داور و استاد کارگاه و واحد خاکدان به ‌عنوان استاد مهمان حضور خواهند داشت. 

در رشته سفال و سرامیک، هیربد همت‌آزاد به عنوان استاد کارگاه و داور و صادق باقری نیز به عنوان داور، هنرجویان جوان را همراهی خواهند کرد.

همچنین در رشته طراحی، بهرام کلهرنیا به عنوان استاد کارگاه و داور و جمال عرب‌زاده به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، در ۱۱ رشته ارتباط تصویری(پوستر)، خوشنویسی(نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور(کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری(نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید(ویدئوآرت، چیدمان، هنر محیطی) از شهریور تا آذر امسال در تهران برگزار می‌شود. محمدمهدی رحیمیان، دبیری این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.