جشنواره ادبی هنری «عکس نگار» کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

جشنواره ادبی هنری «عکس نگار» کارگاه آموزشی برگزار می‌کندجشنواره ادبی هنری «عکس نگار» کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

به گزارش سایت مجله هنرهای تجسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نخستین جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» در سه بخش و برای دو گروه از مخاطبان (کانونی و آزاد) از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، برگزار می‌شود.

در همین زمینه دو کارگاه آموزشی با موضوع‌های «شگردهای ایده‌پردازی و سوژه‌یابی بر اساس عکس» و »شیوه‌های توضیح نویسی یا کپشن‌نویسی در عکاسی» پیش‌بینی شده است.

زمان برگزاری این کارگاه‌ها روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ و به این شرح است: «شگردهای ایده‌پردازی و سوژه‌یابی بر اساس عکس»، مدرس حسین تولایی شاعر و کارشناس ادبی ساعت ۹ تا ۱۱ و «شیوه‌های کپشن‌نویسی در عکاسی»، مدرس معصومه آقایی کارشناس ارشد عکاسی و مدرس عکاسی ساعت ۱۱ تا ۱۳.

شرکت در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند از طریق این لینک https://live.kpf.ir/ch/neshast و با انتخاب گزینه‌ی مهمان، وارد شوند.

بر اساس این گزارش موضوع‌های جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» شامل خانه‌های قدیمی، محیط زیست، قهرمان من، خانواده‌ من و فضای مجازی است و از میان مخاطبان کانونی گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+)، اعضای ارشد کانون (۱۹ تا ۲۲ سال)، بزرگسال (ویژه‌ مربیان و کارشناسان کانون) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بخشی از این جشنواره نیز ویژه مخاطبان آزاد (غیرکانونی) است که در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند بر اساس توانمندی یا علاقه‌ خود آثار خود را به‌صورت مستقیم در مهلت مقرر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کنند. گروه سنی مخاطبان بخش آزاد (غیرکانونی) ۱۲ تا ۱۸ سال است و ارسال آثار در این بخش تنها از طریق نشانی ایمیل jashnvare@kpf.ir  امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فراخوان جشنواره از طریق سایت کانون به نشانی kpf.ir  مراجعه کنند و برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹و ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماس بگیرند.

فراخوان جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار»