برگزیدگان نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» معرفی شدند

برگزیدگان نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» معرفی شدندبرگزیدگان نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» معرفی شدند

 مراسم افتتاحیه نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» و اعلام برگزیدگان این رویداد عصر روز جمعه ۱۰ تیرماه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

این رویداد با حضور علی بوذری، مدیرعامل انجمن تصویرگران،  فروغ ‌‌الزمان جمالی، دبیر شورای کتاب کودک، مقداد ساداتی، دبیر این رویداد و تنی از از هنرمندان و استادان حوزه تصویرگری و نویسندگی برگزار شد.

مقداد ساداتی اظهار کرد: ما برای شکل‌گیری نمایشگاه آقای آذریزدی ۶ ماه تلاش کردیم و این تلاش شبانه روزی یک تیم بود. روزی که آقای بوذری پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه را داد، به این فکر کردم که همه ما از آقای آذریزدی خاطراتی داریم و با توجه به سالگرد صد سالگی‌ایشان گفتیم چه بهتر که این نمایشگاه در همین تاریخ شکل بگیرد. این را هم باید عنوان کنم که دوازده خرداد آثار با حضور داوران بررسی و داوری شد.

در پایان این مراسم برگزیدگان این نمایشگاه اعلام شدند‌. در بخش اصلی پدرام کازرونی، نیلوفر عطایی و آروین فولادی فر برگزیده شدند. همچنین آرمین ابوالفتحی، زهرا‌ امینی و سحر خراسانی شایسته تقدیر شناخته شدند. در بخش نگاه ویژه نیز نجلا مهدوی اشرف برگزیده و حنانه ملک‌پور شایسته تقدیر شناخته شد.

پس از برگزاری این مراسم، نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» با یاد زنده‌یاد مهدی آذریزدی در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۰ تیر همه روزه (به جز روز‌های شنبه‌) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.